lundi 28 juillet 2014

The Little Fairy

fairy winx drawing fanart illustration photoshop



This is a gift for a little and sweet friend of mine, a little girl. She is my client’s daughter. She loves fairies, and particulary the ones from Winx TV show. So, I take one of those fairies, and made an illustration from it. And there is it! I choosed bright colours and soft shadows. I changed design but I kept the "girly" spirit :  Winx are kind of seductive, "real" woman with sexual attributs. I hope you like it ;) Comment and share are welcome!

Voici un cadeau pour une petite et douce amie, une petite fille, la fille d’un de mes clients. Elle adore les fées, particulièrement celle du dessin animé Winx. Donc, j’en ai choisi une, et j’en ai fait une illustration. Et voilà! J’ai choisi des couleurs vives et des ombres douces. J’ai changé le design mais j’ai gardé l’esprit "girly". Les Winx sont plutôt "séduisante", de "vrais" femmes avec des attributs sexués. J’espère que vous aimez :) N’hésitez pas à commenter et à partager!

Photoshop CS6, Wacom Bamboo tablet, 10 hours


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire